Dag 2.

Dags att hoppa in i duschen efter ännu några timmar av dans. Som vanligt kul till tusen, men jobbigt som satan! Undrar hur man mår på torsdags kväll? Efter två dagar känner jag mig stel och träningsverken som kommer bli ännu värre i morgon är ju inget att prata om.

Men om man ska utvärdera dagarna hittills har jag kommit på en sak att jag måste, KÄMPA! Men det är ju det som är det svåra att fortfarande fortsätta även om man bara vill lägga av. Man måste helt enkelt hitta något som gör att man bara kan fortsätta och fortsätta även fast man bara vill gå och dö. Det är bara att kämpa vidare!

Och Hannas koregrafi var lika rolig den med, kanske det bästa. Det är så roligt att få lära sig ny koregrafi, det är något jag har saknat under sommarlovet! Fast jag måste ursäkta mig lite, helt slut var det enda ordet när man skulle börja efter ett floorpass plus diagonaler.

Och jag skänker några ord till Elin som ska lämna våran Ben & Jerrys tokna grupp. Hur kommer det gå utan dig då?



En dans bild känns inte alltför fel.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh ja du hur kommer det att gå?! Saknar er redan en massa! Glöm aldrig bort hur bra ni är! :)

2009-08-04 @ 21:43:25
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0