Dag 3.

Ja, det finns ju inte så mycket mer att skriva eftersom jag gör samma sak hela veckan ungefär. Självklart pratar jag om dans och sommarveckan.

Jag måste säga att jag är en liten latis. Ingen bra dag idag för floorpass och diagonaler. Jag var bara helt tung i kroppen. Hoppas det går betydligt bättre i morgon. Lite mer sömn en i natt och mat hoppas jag kan få mig i gång igen. Lite gnugg på energiknölarna måste nog göras innan jag går och kojsar om man ska komma ihåg koregrafin!

Och gissa vad jag sitter och kollar på? So you think you can dance såklart, nu ska jag inte missa det mer. Jag har haft så fel!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, vad var det vi sa?! :)

2009-08-06 @ 13:39:08
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0