Dag 4.

Så nu är hela dansveckan slut. Helt slut efter dagens pass men jag fick mycket bra feedback och hjälp. Vilket alltid är kul och BRA. Nu är det bara att ladda inför audition och hoppas att det går som man vill. Lite jobb hemma kanske behövs. Men det har varit enormt kul och skönt att äntligen ha kommit igång igen!

Sen var det bara att börja packa när man kom hem. Men efter det med lite popcorn och Tv 400 hinner jag nog med en avkopplare också. Imorgon är det upp med tuppen som gäller eftersom vi ska agera städfirma hos mormor. Inge sol och bad för mig imorgon när det ska bli så fint väder. Såklart! Men om man har tur kanske en fin solnedgång eftersom jag åker till Söderhamns skärgård imorgon. Så inga inlägg kommer därför publiceras. Men visst är jag värd att vila någon dag, jag som har haft sån bra uppdatering den senaste tiden. Och sånna otroligt interessanta inlägg! Bravo Hanna!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0