Första dagen.

Som ni ser har jag inte varit lika aktiv som jag normalt brukar vara, och ingen förbättring kommer nog ske. Första dagen på estetiska idag, nervöst men det känns bra faktiskt. Jag hoppas det bara blir bättre och bättre. Shit vad stor jag har blivit! Men det känns fortfarande som jag har Sommarlov, tipsrundan ska vi inte ens prata om. Är jag  grymt osmart om jag inte riktigt fattade dom?

Konstigt nog ska jag gå och lägga mig nu! Mina två timmar i natt har satt sina spår rejält. Mina ögonlock vill inte lyfta sig själv riktigt. Inte gick det att gå och lägga sig tidigt när man började halv nio. Det gjorde det inte heller lättare eftersom jag hade en riktigt rolig prick som heter Karin vid min sida. Vi är helt otroliga!


Kommentarer
Postat av: karin

haha. det finns ingen hejd på oss du. det är nog bara att försöka inse det. :P

men det kanske är just därför jag tycker så väldigt mycket om dig mitt hjärtegull!

2009-08-22 @ 11:45:19
URL: http://magots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0