Kanon dag.

En toppen dag börjar jag nu runda av. Andra dagen med kyrkbåt var riktigt rolig. Tack till 2:erna ska jag väl säga också. Tror minsann vi kommer få det bra vi. När vi sen kom hem och åkte till Lill Moa för matlagning blev det bara ännu bättre. Lekar, är det roligaste som finns och vi diggar dom stort! Jag skrattade så jag fick ont i magen! Så då kan jag inte annat än vara nöjd med dagen. Nu är det ner i sängen och sussa. Helt slut efter allt som händer.

Bara för att jag gillar dig, och sommaren är slut.



Kan hända att det dyker upp en bild eller två från kvällens matlagning lite senare.

Kommentarer
Postat av: Frida

och jag skrattade så jag fick ont i ryggen!

2009-08-22 @ 14:44:03
URL: http://ifridashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0