Puss på dagen.

Dagen kunde inte ha blivit bättre. Frida och jag började med en ny efterlängtad Melissa Horn låt En famn för dig, och vi töntade loss till Brickhouse! Fridas försök att lära mig hennes koregrafi var dessvärre en besvikelse, spegel tack!

Dagen kunde inte heller ha slutat bättre med en prommis med en efterlängtad Kristin och Frida. Eller promenad? Prat på bryggan kanske vore lämpligare att säga. Och slutade till sist med en kopp te! Inge popcorn för mig, lagret hemma var helt utrensat. Hoppas ni hade bättre lycka än mig!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det blev faktiskt inge popcorn för min del heller...jag la mig och sov istället! ;D

2009-08-03 @ 14:18:03
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0