Reda för skola!

Mailet landade äntligen i inkorgen, och som tur var blev det ett posivitvt besked!Och nu är jag även jag också uppgraderad med de rätta materialen för de kommande studierna. Man får faktiskt lite lust att sätta i gång bara därför. Det blir så himla mycket roligare med så fina saker, hehe. Jag tror också att jag har fått ett litet sting av Lila i min hjärna! Helt plöstligt vill jag att allt ska vara i lila, men även en klick av blått fick det bli. Eftersom inte alla har lila pennor och block. Men som tur var kom inte min Lila hysteri i samband med körslaget.

Nu ska jag ut och motionera en sväng sen blir det mys med Barro i Skönheten 09 och tre prickar från Es 09!


Kommentarer
Postat av: Elin S

Vad är det för mail?! Jag blir så nyfiken:)

2009-08-29 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0