Terminens första träning.

Älska horoskop! Det går bara inte att inte läsa horoskopen varje morgon, jag är fast. Egentligen tror jag inte på det, men det är nått jag älskar med det. Och nu har jag bestämt mig, jag ska gå och spå mig! Jag vet inte varför jag tycker det är så spännande men det är lite mystiskt, på nått vis.

Balett var riktigt rolig!Första gången med en hel lektion av balett, tror jag? Balett koreografi är nått helt nytt för mig. Men även om det var roligt kan jag inte sammanfatta dagens träning bättre än med ordet kass. Om armar och ben bara flaskar runt, center är på ett helt annat ställe än i magen och man inte känner sig mer än klumpig. Hur ska man då ens kunna försöka se grasiös ut? Eller ens hinna tänka på tekniken. Nej, nu är det skärpning! Vad tusan hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0