Pustar ut!

Ho, nu sitter man här med en uppäten Ben & Jerrys som jag tycker jag har förtjänat idag efter första dagen av Sommarveckan. Svetten dröpte om en men oj vad det var roligt!  Att man kan bli så otränad och så stel på några veckor! Men det är ju tre dagar kvar, så man kan alltid hoppas att man hinner ta igen lite innan audition och nya terminen startar på Estetiska. Jippi, men jag blir nervös bara av att tänka på det!




Sen fick vi lära oss en koregrafi som Hanna Lindberg hade gjort till Håkan Hellström. Skit kul att lära sig och få pröva på någon annans koregrafi, någon man inte brukar lära sig av. Den var riktigt bra, roliga riktning! Skit bra säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0