Just nu..

...sammanfattar dagarna följande: Mys pys picknick och flaskpost på bryggan med min bästa tjejor. Då en viss Karin ingår, som vi kom fram till att jag inte har träffat på över en vecka. Katastofalt! Lite puts och städning hemma hos Farmor. Och idag ännu mer städning hemma. 

Jag sitter just nu och biter naglar för brevet till audition. Det är så svårt att skriva ner det. Varför man dansar? Varför man vill gå i gruppen? Just nu känns det lättare att prata om det än att skriva ner det. Jag vet inte klart svaren på frågorna själv ens. Varför dansar jag? Jo, för jag älskar det och det är något jag tycker väldigt mycket om. Men vad simpelt det vore att skriva. Jag och min dans, vad ska man skriva? Jaja, det kommer nog snart. Jag måste bara få ner det på papper.

Det tar inte slut där inte, spanjoren kommer hem imorgon minsann! Efter över 2 månader kommer hon hem til kära Bollnäs igen. Som jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Nea

Jag ligger inte före dig... Men jag kommer att göra det snart, haha! Vi får se vem som vinner, men om det är jag får du allt punga ut hela 25 kr, en kaka ska det va'! ;D

2009-08-14 @ 14:45:07
URL: http://edithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0