Nu är det jullov..

...efterlängtade jullov. Mmm..kan inte riktigt bestämma mig. Samtidigt som jag har längtat till att få göra precis ingenting, har jag svårt att slappna av. Jag får lite spring i brallan. Kanske tyder på att jag borde ut och fjanta mig i de snart meterhöga snödrivorna?

Men jag fick i alla fall ett fint avslut på den här terminen, som har rusat förbi. I en hastighet jag inte känner mig bekväm med. Många fina ord, som jag inte kommer glömma i första taget. Camilla tror jag slog alla.
Det var länge sen så många har sagt så fina saker. Tack för det kära ni!

Synd bara att jag inte riktigt kunde genomföra det helt så mycket som jag ville.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0