Helger är dom bästa!

Tänkte bara slänga in ett litet kort inlägg innan jag går och gör i ordning mig, eftersom hela tjocka släkten kommmer. Vill ju inte ligga i sängen med pyjamas och datorn i armarna då.

Imorgon åker vi till Bjuråker för att dansa på Bjuråkerstämman, vilket ska bli jäkligt kul. Man var så van vid att uppträda nästan varje helg nu på slutet, och sen tog det bara slut helt plötsligt när sommarlovet kom. Lite spanskt och lite Mad World blir det. Fast först innan det så ska vi vara i Delsbo och äta lite lunch, mysa och ha genrep.

Jag som trodde att jag skulle få vila upp mig, inget vila för mig än i alla fall. Full rulle varje helg! Kanske är mer passande med full rulle varje vecka istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0