Jag älskart!

Några dagar framåt kommer det inte bli något mer bloggade för min del, eller om jag ska vara exakt så tills på Onsdag.Eftersom jag har fullspeckat schema hela helgen.

Just nu väntar jag på att Anna, Katarina och Per ska komma eftersom vi ska äta middag med dom.
Sen väntar Karin på att sätta sig på cykeln och åka hit en sväng.

Imorgon börjar dagen med att träffa några i Hdt. B&J är det som gäller! Lite mys och förberedelser för Bjuråkerstämman den 19 juli. Äntligen säger jag, vad jag har saknat dansen och er!
Sen åker jag förmodligen direkt iväg till Annas stuga, om jag nu får tag i henne. Övernattning ingår såklart.

Sen på Söndag är det bara att pallra sig upp snabbt för att hinna komma hem och sen åka iväg för att fira mi madre. På onsdag anländer jag till Bollnäs igen.

Helt enkelt en kanon helg som väntar!



Karin och jag byggde en jäkligt fin koja!

Kommentarer
Postat av: KarinKörner

en jäkligt fin koja och där i fanns minsann en Jäkligt fin karin också ;) jag kommer snart bananen min! <3

2009-07-10 @ 18:30:37
URL: http://magots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0