Kvällens kall var vurpor!

Och på tal om vurpor gjorde Frida och Moa en mitt på Ren bron bara cirka en timme innan. Det slutade med att Moa går på kryckor som stöd, och Frida fick åka på röntgen. Men som tur var inget brutet!

Men jag måste säga att du Frida är självständig! Lite Camilla i dig allt.

Fast hon inte kunde böja benet, och det gjort så ont att hon ville skrika när hon rörde det hindrar det inte henne att ta cykeln ner och hyra film med mig. Din miljövänliga flicka! Du och cykeln är helt enkel ämnad för varandra, inte ens snö kan skilja er ifrån varandra!

Applåder till Frida för hon kunde cykla med ett ben! Väldigt imponerande!




Kommentarer
Postat av: Frida

ÅHH ahahah tack du! jag vet cyklen och jag är som en ;D

2009-07-22 @ 12:49:51
URL: http://ifridashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0