Oturskväll.

Kan man kalla det något annat än otur? Tror inte det!

Jag förstår inte hur vissa kan åka tre stycken på en helt vanlig cykel? Varför det kan man undra?Jo för att Helen, Karin och jag har testat!

Eftersom vi hade en bit att gå hem och endast en cykel var det i alla fall värt att pröva. Så svårt kunde det väl ändå inte vara. Men så fel vi hade. Först skulle Helen testa sin tur med att börja med det slutade att vi åkte in i ett staket efter två meter. Karins försök behöver vi inte ens nämna, eftersom hon inte ens kom iväg. Men sen var det min tur att pröva lyckan. Första försöket slutade med att vi åkte ner i gräset men efter det andra kom vi i alla fall iväg. Cyklade en bra bit, fast lite vingligt måste jag erkänna. Det är inte så lätt som det ser ut! Körde förbi den läskiga skogen, men vad hände efter det? Jo jag miste kontrollen totalt! I slow motion styrdes våran cykel rakt ner i brännnässlorna. Såklart landade jag under både Karin och Helen. Helen bara klev upp utan problem, Karin brände sig lite brännnässlorna medans jag doppade både huvudet och halsen i dom förbannande nässlorna! Och inte nog med det så satt mitt ben fast under cykeln. Ingen undkomm oskadda förutom Helen, du hade minsann tur du!



En bild som har hängt med länge!


Kommentarer
Postat av: Helen

jodu jag hade tur! det var då jädrans bra att jag valde pakethållaren och blev siste man i nässlorna !

2009-07-22 @ 00:21:37
URL: http://helensblogg.blogg.se/
Postat av: karin

varför sluta med en bild som är så galet snygg är min fråga ? :D ska vi leka föresten pluppan? hör av dig! <3

2009-07-22 @ 18:56:29
URL: http://magots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0