Persmässan.

Två riktigt roliga dagar!  Men det krävdes två vurpor på två minuter, en mitt på asfalten och en rakt in i ett staket. Hur gör jag egentligen? Är det ren otur eller är jag för klumpig bara? Eller så är inte tygskor min grej helt enkelt, kanske borde mina fötter förbli i ett bar högklackat så kanske jag slipper undan. Det funkade prima dagen innan i alla fall, men en nästan vrickad fot och lite blod, kan väl inte skada allt för mycket. Jag lyckades ialla fall hålla mig borta från leran som tur va.

Sen borde alla vara lite avis på mig eftersom jag har fått kramat och pratat med en identisk kopia av Robert Pattinson! Läskigt likt. Och han hade inte ens sätt Twilight vilket gjorde det ännu läskigare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0