Tid för datorn. Då kommer det inlägg!

Måste säga att jag har blivit lite Harry Potter frälst! Haha efter alla dessa år så har jag fastnat för dom nu. Nu längtar jag tills jag ska ha nog med pengar för att gå på bio och se sjätte filmen.Sommaren är inte bra för ekonomin. Lapparna bara fladdrar iväg.

Twilight och Harry Potter frälst, kommer jag ha något fritid kvar snart?

Just nu gör jag allt för att hålla tassarna borta från Så länge vi båda andas så jag sen kan hålla mig ända till November! För visst var det November? Hoppas det blir som förra gången att den kommer ut tidigare än planerat. Först skulle den komma på min födelsedag, ha tro det eller ej! Men den kom visst i september i stället. Vilken jag tackar jäkligt mycket för! Visst hade det varit en riktigt bra födelsedags present,men det är nästan olidligt att vänta! Man får trösta sig med att se första filmen om och om igen helt enkelt.

Idag blev det femte Harry Potter och Fenixorden, fast det kanske skulle varit smartare att ta fjärde först eftersom jag tydligen inte har sett den heller.



Kommentarer
Postat av: söstra din

bra uppdatering hanna, intressant!

2009-07-22 @ 00:43:32
Postat av: Frida

Aa och den fjärde är inte Fången från Azkaban? :P

2009-07-22 @ 12:51:31
Postat av: Anna

Hallå där, ville ni inte bada idag???? Solen har ju lyst hela dagen.... Kram på dig!

2009-07-22 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0