Två flugor i en smäll.

Idag är det avklarat! Harry Potter och halvblodsprinsen är sedd och fjärde boken Så långe vi båda andas är utläst. Streck-
läste till kl. 6 på morgonen, det går ju helt enkelt inte sluta! Helt fantastiskt slut. Men jag oroar mig för framtiden. Om man är ett Twilight fan som jag kommer det bli hemskt att vänta till andra filmen kommer, och flera år på den sista. Nu när man inte kan läsa, ska man se första filmen om och om igen då eller måste man helt enkelt läsa om alla för att härda ut?!

Ändå är det skönt att ha avslutat boken, så man äntligen fick veta hur det slutade. Snälla Stephanie, fortsätt att skriva! Vi har ju fortfarande inte hört det ur Edwards perspektiv. I alla fall jag skulle kunna läsa om alla fast ur hans, inga problem!


(Och skänk en tanke till Karins förlorade cyklar!)


Kommentarer
Postat av: karin

tack hanna! din tanke är oerhört uppskattad! :)

2009-08-01 @ 01:33:34
URL: http://magots.blogg.se/
Postat av: carro

cyklar? har du mist flera?:O

2009-08-01 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0