En liten sammanfattning.

Äntligen hemma till mina sköna säng. En riktig kanon helg har det varit med massa skoj så det smäller om det! Träffade Nea, Peter och Kristin för att träffas och köpa B&J. Men istället blev det Hambo, som jag ska satsa på nästa år. Tycker ni som Peter, att jag ser ut som en som dansar Hambo? Jag som inte ens visste vad Hambo var, föränn jag blev väl informerad i Lördags.

Fira mamma och umgås med bästa tre-männingen vad minst lika kul! Förutom en myrstack i stugan och lite slarveri med vissa tv apparater så klarade vi oss relativt bra från Helens vredes utbrott! Lyckat! En tripp till Hölick innan vi drog vidare hem till Bollnäs var pricken över resan. Jag kan bara säga, alla måste älska Hölick! Jag förstår inte varför men man blir helt avslappnad när man kommer dit. Man vill bara inte därifrån fast man nästan domnar bort i benen eftersom vattnet var iskall. Men man är väl tuff så man kom i några gånger ändå. Bilder får jag skjuta upp ett tag. Skyller på att jag är lite för lat för att hämta sladden!

Dagens stora efterlängtade händelse var när Frida kom in genom dörren efter en två veckors lång vistelse i Kroatien(och jag stavade rätt! Poäng till mig!) Du har varit efterlängtad så det smäller gnistor om det!

( ett långt och tråkigt inlägg fick det bli idag, men det funkar ju alltid eller hur?)



Slänger in en bild på hdt,eftersom vi ska dansa på Bjuråkerstämman nästa helg. Lite tabasco igen sitter inte fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0