Mamma firades igen, det är ju stort att bli tant!

Om man ska sammanfatta Lördagen så skulle det låta såhär: Den nyblivna tanten sträckte benet, pappa kan knappt gå såhär dagen efter, jag hade ont i magen hela kvällen eftersom jag skrattade så mycket efter både en kubb och fotbolls match, en spräckt stol, några tacklingar av en viss katarina, ekan som ralmlade ett antal gånger.

Haha ja, en riktigt rolig kväll med släkten. Slutade med att nästan alla vi somnade i soffan förutom Per som somnade ute på innealtan sittandes!

Och vad vad det jag sa? Inte blev det några bilder på syskonen inte.

Mia och Anna.


Elin och Bellisa.


Tuffa grabbar!


Lyckades visst fånga Marianne precis när hon tappar mat i knät.




Kommentarer
Postat av: Helen

jodu vem var det som fångade marianne när hon precis tappade maten i knät , om inte, helen johansson. Fångar allt på bild ? kan man säga. ja.

2009-07-21 @ 17:03:08
Postat av: Elin S

Hej! Det är så kul att kika i din blogg. Hoppas ni hade kul på mammas kalas. Jag är verkligen besviken över att jag inte kunde vara med...:( Hoppas det blir släktkalas snart igen eller att vi får någon annan möjlighet att ses.



Kramar Elin

2009-07-21 @ 17:50:54
Postat av: Anna

Men va fan, har du hittat det där fotot... Hahahaha Kram på dig

2009-07-22 @ 00:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0