En dag som denna, Orbaden såklart!

Idag åkte vi självklart till Hälsinglands riviera. När en chans som denna dyker upp så nappar vi direkt, och det tror jag alla i min bekantskap gör också.  Men nu liknar man istället en röd kräfta vilket inte är lika trevlig. Men man får ju nästan skylla sig själv när man inte smörjer in sig. Jag som trodde att jag inte skulle bränna mig eftersom det inte syntes föränn vi skulle åka hem. Finns det inget som kan förvarna? Det känns som man blir röd helt plötsligt. Eller är det jag som kanske borde märka när det blir för varmt, men det gör jag självklart inte.
Jag kan då säga att större delen av min kropp är riktigt röd nu, inte en vacker syn. Magen är nog värst drabbad, vilket förvånar mig eftersom den brukar förbli vit åren om.

Nu får man bara hoppas att det avtar tills imorgon.Det gäller att vara försiktigt!

Imorgon blir det förmodligen också rivieran:)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag såg er! :) Fast jag hann aldrig säga hej...

2009-06-24 @ 21:55:21
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jasså:) Njäe va synd, jag saknar er redan!

2009-06-24 @ 22:39:42
URL: http://haniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0