Förvånad?

Vart tror ni jag var idag, Jo Orbaden såklart. Härligt att äntligen får slänga sig i plurret igen efter gårdagen. Idag var det betydligt varmare i vattnet, så nu kan jag faktiskt tro på att det är 21 grader där. Förut undrade man om dom hade doppat termometern ien liten pöl på stranden. Men man kunde till och med simma en riktig simtur och vara i i hela 15 minuter minst, men såklart så kan inte Magots, söt Moa och jag hålla oss till krålsimning och backkråling som vi kallar det så  man kunde se oss utföra en hel del akrobatik i vattnet.

Och tror det eller ej, men en viss Lisa träffade man på också:)(Ett tips:Kolla in Såfins reklambilder i Ljusnan)

Imorgon blir det Orbaden igen(behöver nästan inte säga det, ni vet vart ni hittar oss vid det här laget) och på kvällssidan ska vi fira Moa med grillning och ett kvällsdopp i ån, kanske till och med lite näckning!

Jag satt också precis och tänkte på att jag inte tycker solen tar mera, tills jag upptäckte att jag har fått tillbaka mina solexem, vattenbubblor är inget man vill ha helt enkelt! Tur att dom går bort fort om man smörjer in sig. Så hej hydrokortison!

Kommentarer
Postat av: http://magots.blogg.se

Svar: oh thank you hanna ! ;D

2009-06-29 @ 21:51:26
URL: http://magots.blogg.se/
Postat av: RONJA

Hejsan... Haft en bra start på veckan? :)

kram

2009-06-29 @ 22:59:10
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0