Korkat!

När en stycke Magot och jag satt och pratade om rymden och hur höjdrädd vi skulle vara om vi var fåglar så dök denna konversation upp.

Tänk egentligen, fåglar kan ju flyga enda upp till rymden om dom vill.

Karin och Hanna drar slutsatsen att de nog inte kommer leva då.

Karin säger samtidigt som Hanna: För det finns ju inget syre i rymden.

Hanna säger samtidigt som Karin:För det blåser ju väldigt mycket där uppe.

Jag måste påpeka att jag inte brukar vara så korkat! Det är nog första gången jag får till det såhär bra, haha. Och just därför måste jag ju skriva det.


Kommentarer
Postat av: B1

haha att det är första gången var nog en överdrift men det är hur som helst tur att du har mig som kan rätta dig om alla missar du gör. Jag menar, nu när jag till och vet vad MC står för, kan jag Allt! :D

2009-06-25 @ 19:53:40
URL: http://magots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0