Midsommar!

Först bjöd dagen på Hälsinglands i Segersta, som gick ganska bra tycker jag. Raka vägen hem där min älskade tre-männing, hennes familj och min var samlad. Ett parti kubb och en jäkla massa mat var det som gällde. Sen kom min syster och hennes" nye göteborgare". Sen framåt kvällen träffade vi Frida och Karin med fler.

Mmm grillat! Men tråkigt nog var vi ganska mätt när det var dags för varmrätten eftersom vi trodde förätten skulle bli vår middag. Så vi försökte bli mätta på potatis och tunnbröd.






Jelina och Jag.



Vi missbrukade blommor.



Jo, vi är tvilling. Svårt att tro? Det har jag också.





Svart, kan det inte bli mer midsommar!? Haha..



Jag försökte på mig lite moonwalk, som har blivit mitt favvo steg!




Det började strålande bra tills vi hade två kvar att få ner, då gick det inte riktigt så vi la våra krafter på störande ljud isället men det hjälpte visst inte, vi fick stryk ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0