Systra mig.

Kanske någon mer som hade en otursdag igår? Helen måste nog vara en av dom mest drabbade.

Helen noterade lite då och då under dagen att det luktade lite konstigt i hennes skåp. Hon tänkte inte mer på det föränn hela skoldagen hade gått. Jag gick precis bakom Helen när jag såg att hon hade smuts på jackan, jag tänkte borsta bort det men då upptäckte Helen att det var fågelbajs. Hon fick kvälningar och kom på att det kanske var det där hon trodde var en jätte regndroppe från det där trädet i morse, fast det i själva verket var en fågel som sket på henne från en lyktstolpe. Helen trodde det skulle ge henne lycka men istället följde oturen efter henne hela dagen.

Reflexen på henne cykel gick sönder, hon råkade få bajset på tröjan, hon ramlade mitt över övergångssället och var tvungen att vinka till bilen som stannade att hon var okej! Det gick även hål på hennes byxor, och hon fick ett sår som blödde.
Sist men inte minst upptäckte hon att ett tuggummi satt fast klibbat under hennes strumpa.




You got it sis!   


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA! Helen rätt igenom :D

2009-06-03 @ 21:28:54
Postat av: Anna

Haha, Helen hade det inte lätt denna dag...... Är ni redo för badlivet i sommar?

2009-06-07 @ 11:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0