Tortyr av högsta grad.

Idag har jag inte gjort som alla andra och legat på stranden och haft det bra, utan jag har varit på 20-års kalas jag.Ätit smörgåstårta plus massa härligheter men att inte vara på stranden en sån här dag vid 12-tiden är nästan tortyr. Men vad gör man inte om andra har tider att följa. Jag som knappt vet vilken dag det är, och tiden är bara att glömma.

Efter den härliga maten var det dags för dom att åka till Göteborg så vi tvingades att åka hem. Vilken var en ännu värre tortyr att ens komma upp för backarna man cyklade upp för på hemvägen. Men jag lyckades med det också så jag tyckte jag var värd att äntligen få ligga och steka med lite glass och mandariner. Jag hann ligga i 10 minuter, sen gav jag upp. Varför kan man inte ha en strand utanför huset eller i alla fall en pool? Men så lycklig lottad är man ju inte förståss.
Men istället var det dagsför middag och den nya favoriten, VATTEN! Men jag klarade mig ändå genom denna ökenliknande värme utan bad.

Imorgon blir den nog Orbaden igen, som jag längtat. Två dagar är på tok för mycket!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får säga till pappa att han bygger en pool.....

2009-06-29 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0