Vad vore sommaren utan glass?

Det var skönt att se lite sol när man vaknade i morse, men vi gjorde ett stort misstag i går kväll. Vi lät elementet vara på under natten och då får man skylla sig själv att man vaknade i en bastu. Det misstagen har jag gjort många gånger, men jag förstår inte varför jag inte lär mig av det? Antar att jag är lite av en latis ibland.

Efter lite rostade limpor till frukost åkte karin och jag ner för att shoppa lite på Åhlens. Om det är något man tappar bort så är det hårspännen, så det var helt enkelt dags att inhandla sig lite nya hårprodukter. Vi skulle egentligen inte stanna så länge men när vi åkte förbi Krokanen kan man ju bara inte åka förbi utan att bli frestad av mjukglassen så många sitter och äter på. Så vi var ju faktiskt tvungen att hänga på trenden, så nu har man spräckt ännu fler hundralappar, vilket känns strålande bra eftersom man lägger det mesta på mat!
Men man ska ju njuta av livet medans man kan, så det är ju ingen idé att snåla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0