Grattis Elin, i förskott!

Eftersom Elin fyller år i juli så tänkte vi, va fan vi firar henne nu istället! Så det blev en tripp till Roma som har en god men väldigt stark Pasta med kyckling och curry som ungefär halva bordet tog. Men inte jag inte...
Jag beställde en hedlig gammal pizza jag, men efter jag hade beställt den förstod jag inte varför eftersom jag bara några timmar tidigare hade sagt att jag inte var så förtjust i pizza längre. Men dum som man är så tar man det som ser mest bekant ut. Visst smakade det helt okej ändå men man måste lära sig att pröva annat än det man är van vid också.

Sen gick vi och hyrde en film, en skräckfilm? Men dock så ångrade vi valet av det också. Vi tänkte gå och hyra en annan men eftersom Elin fick springa mellan huset och lokalen ett antal gånger eftersom hon hela tiden glömde något så tror jag inte att vi orkade. Så det slutade till sist att några av oss vågade se klart filmen och några satte sig på gungorna utanför.

Men kvällen bjöd på riktigt bra sällskap så jag tackar alla.



Kommentarer
Postat av: Anna

Var ligger "Roma"?

2009-06-07 @ 11:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0