Kalasdag!

Efter en vanlig dag på Orbaden följde grillparty borta i Åsbacka eftersom Moa fyller 16 sommrar. Vi grillade allt från kyckling klubbor, lax, kyckling filé och "vanligt kött", det var till och med så att någon grillade flintastek. Riktigt mysigt var det, men inget dopp i ån blev av dessvärre. När det var dags ville vi hellre sitta inne och mysa med chips. Men vi fick i alla fall se en utter komma simmandes! Och ett och annat så kallat "asgrav" bröt ut.


Frida och Moa med en fin pointad stortå.


Vi hade t.o.m två grillar, men Helens och mina kuckling klubbor blev ändå klara sist.


Moa hade en deo som det blev vitt av.


Riktiga kalasbrudar!


Och födelsedagsbarnet på hörnet såklart.


Det där var Fridas enorma flintastek! Fast en stor del var konstigt kött tuggummi.


Ser jag inte att en liten bitcho min är på väg! Jag kommer sakna ungen när hon nu åker till Croatien i två veckor!


Och till sist: Här är Helens och mitt egen designade paket eftersom pappret tog slut, stiligt må jag säga.




Kommentarer
Postat av: Frida

HAhaha inte äns nära snuppan, kommer sakna er med! PUSS!

2009-07-01 @ 09:21:31
URL: http://ifridashuvud.blogg.se/
Postat av: RONJA

sv: Jodet har varit bra! :)

2009-07-01 @ 12:34:26
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0