Mys pys.

Idag blev det en till show såklart, så nu är 2 av 4 avklarade. Det var det roligaste jag gjort på länge, och det var länge sen det var så roligt att dansa. Antar att det beror på att jag äntligen har fått lite sömn.Så nu är kroppen på G igen och huvudet där det ska.  Regnet öste ner, men det stoppar aldrig oss från att göra en kanon show!

Sen framåt kvällen samlades hela Spice girls ligan hos Kristin. Vi började med att äta Taco paj vid ett så fint dukat bord, sen bänkade vi oss i soffan för film time.
Gissa vilken film vi såg? Jo Spice girls!
Självklart fanns en varsin Ben& Jerrys med i knäet.

Det var en riktigt mys kväll med massor av Girl Power! 

Mina självklara favorit! Att rekommendera:


 


Kommentarer
Postat av: Kristin

vem hade dukat då? KRISTIN! :D



puss på dig & massor med tack för ikväll! :)

2009-06-14 @ 00:12:08
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men fy skäms på mig som inte nämnde det!

Tack själv, ni är underbara allihopa:D

2009-06-14 @ 00:23:45
URL: http://haniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0