Kalasväder!

Igår var en höjdar dag men mina absolut bästa Magots, en invigning av det fina vädret som har hittat hit. Hoppas bara på att det fortsätter såhär en lång tid framöver.

Vi hade fullspäckat schema hela dagen.
En impuls slutade i att vi åkte ner och spelade minigolf, men vi tröttnade efter 9 hål. Karin med sina stolta 49 poäng med en hole in 7 på första banan och med mina 39 poäng förlorade vi mot Helen. Men jag vill uppmärksamma att det bara skilde 2 ynka poäng mellan Helen och mig. De trodde till och med att det var jag som skulle vinna, så jag kanske har en ny karriär i minigolf som kanske vore värt att satsa på. Men underhålls standarden var väl kanske inte så stor.

Vi hade också picknick som har blivit våran grej på sistonde.Vi satte oss med hämtad Max mat vid hällen och njöt av hälsingesommaren. Lite senare mot kvällen hade vi ännu mer picknick med Frölings kladdkaka och Karamell kungen fast på vårat tak. Men jag fick vänta i 45 minuter på att få en tugga av kladdkakan eftersom Karin var fast besluten att den skulle bli godare om man väntade.
Men vi hade en fin utsikt från taket och myggfritt( trodde vi i alla fall, men det finns ju något som heter myggmedel så vi klarade oss ganska bra ändå).

Får ju inte glömma att man han lägga sig på taket och steka en stund när man vaknade också.



Kommentarer
Postat av: Helen

det var inte frölings Hanna för andra gången! Inclusive Karin xD

2009-06-23 @ 23:12:29
URL: http://magots.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hah just ja, det var ju frödings eller nått såntxD

2009-06-23 @ 23:32:49
URL: http://haniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0