Vi väntar, vi väntar.

Jag kan faktiskt inte fatta att vi har sommarlov nu. Som jag har väntat i veckor nu på det efterlängtade sommarlovet. Bara ta det lugnt och bestämma själv vad man vill göra, inga scheman eller måsten. Så varför är jag så rastlös när jag äntligen får göra allt vad jag längtat efter. Kanske gillar jag att ha fullt upp. Det är på nått sätt att jag blir stressad för att jag inte har något att göra. Det tar nog ett tag att varva ner efter en sån termin. Ingen dans, vilket oroar mig. Jag är van att träna och träffa allihopa flera gånger i veckan nu men nu får man ta och vänta tills Augusti. Tur att vi har många veckor, det behövs nog ett par för att kunna slappna av igen. Bara värmen kommer och de dagar man får ligga på stranden kommer det nog kännas som sommar i allafall. Vi hade tur idag som fick lite varmare och lite mer sol för det har känns som våren fortfarande har varit kvar.

Nu väntar vi bara på värmeböljan som sägs komma snart!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får hoppas att värmeböljan kommer om två veckor....

2009-06-22 @ 21:04:40
Postat av: Hanna

Det får vi verkligen hoppas på, du kommer hit då va?:)

2009-06-23 @ 23:31:16
URL: http://haniel.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp! Då blir det bada av. Har köpt tre nya bikinis....

2009-06-24 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0