Chockerande..

Är det någon som inte vill ha lov? Jag är i alla fall en av dem, konstigt. Jag tror jag aldrig har blivit deppig av att få en vecka med ledighet, men nu har det faktiskt hänt. Tråk tråk tråk. Ingen dans och ingen skola, det är ju där jag har tillbringat all min tid de senare veckorna. Så det blir lite svårt att vända rutinerna igen. 
 
Jo Hedén kanske är mer som mitt hem just nu.


(Måste bara lägga upp den här på B2 eftersom den är tagen med min egen mobilkamera, magic fingers!)



Jag vill bara dansa!


Kommentarer
Postat av: karin

wow haniel! vilken design du har inskaffat dig. och rackarns så snygg tjej vi har på bild där :o

du har hittat bilderna eller? låg dom i papperskorgen som en gammal vis kvinna rådde dig till att leta i? ;)

2009-10-24 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0