illa.

Okej, jag tror vi kan slå fast vid att Frida och jag är urusla på Kladdkaka. Eller var det bara just idag Fridas kök gav maximal otur?

Jag tror Frida tog sig lite vatten över huvudet när hon sa att hon kunde baka kladdkaka till middagen med ledarna. Så snäll som jag är, erbjöd jag mig som hjälp. Så hur kunde det nu gå så fel?!

Allt som inte skulle hända, hände. Vi höll på att ta fel mått hela tiden, och läste fel på receptet. Vi hade slut på ägg och margarin så vi fick vänta så degen blev klumpig och hård, vilket slutade med att vi fick göra om den. Vi spillde. Och ja, säg något vi inte gjorde? Men de två sista blev kanske mer lyckade.

Men ett gott skratt var inte helt fel heller.

Jag hoppas att vi har turen på vår sida, så de i alla fall är ätbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0