Jag är seg.

Okej, här går det trökt. Jag erkänner!



Jag har verkligen ingen tid i världen för sånt här just nu, dator och tv är liksom ibland inte ens att tänka på.
Så jag fortsätter att skylla på det så återkommer jag ibland med jämna mellanrum när jag har tid. Det tycker jag låter bra!

Men vad tusan kan man ha gjort, om man har sån träningsvärk som jag plågas med i mina armar nu?
Det känns som jag har massvis med knölar i dem som måste massageras ut. Armhävningar är det då inte, eftersom jag omöljligt kan ha fått träningsvärk nu om jag gjorde några armhävningar för ungefär en halv vecka sen. Det går bara inte.  

 



Frida och jag ger er någon sort av the bitch face!


Kommentarer
Postat av: Frida

minst sagt!

2009-10-05 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0