Lugn dag.

En härlig och behövlig hemma dag, som jag längtat. Med Tv, datorn och lite smått plugg blir det en "ta igen dag" för min del.Ta igen lite krafter och få min fina aura på plats ,så jag kan sprida min otroligt fina energi vidare!?Jag kan meddela att The magots börjar komma in på rätt spår ingen. Så titta in på Magots, ett litet tips sådär.

Kan ju slänga ut Frida och självaste Hanna i egen hög person, eftersom nästan alla bilder sitter uppe i Hedéns danssal nu. Tänka sig att man kommer få se sig själv på bild var eviga dag.

Vi visar upp våra stora mukler stilfullt!



Kommentarer
Postat av: Elin

Åh sitter bilderna uppe? Du måste knäppa kort på danssalen så jag får se hur det ser ut!

2009-09-02 @ 18:20:54
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0