Nu räknar jag ner..

Påsklovet är snart slut och jag vill bara skrika efter mer! Massor med ogjorda saker bara ligger och väntar på mig. Orkar jag ta itu med det, NEJ!

Jag kan i alla fall tänka tillbaka och känna mig nöjd och belåten! Började med en helg i Gävle men Guttis Ruttis, Fritschoff och Fille(gillar smeknamnen!). Även två andra fina flickor följde oss på två workshops i stilar jag inte riktigt förstod mig på. Man kan ju undra om jag ens fått lära mig att röra på fötterna?

Dans har såklart hunnits med, har också varit vaken alltför länge och en ny säng står nu i mitt rum. Om jag är glad! Har dock inte fått något påskägg, lite besviken är jag allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0