Kan jag önska mig tre veckor till?

En dag kvar nu att: vila, umgås med vänner och familj, göra ingenting, mysa, vara ute,träna.Hur ska jag hinna det?Allt jag ville lägga tid på, på det här lovet har jag inte riktigt hunnit med känner jag nu. Ångest. Eller så kanske jag har prioriterat fler saker. Men varför just det här lovet kan man ju undra? Det som jag behövde  mycket. Typiskt också.


Äsch! egentligen kanske jag ska se från den ljusa sidan, om några veckor är det ju faktiskt lov igen!






Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt hanna!

2010-01-10 @ 01:23:44
Postat av: kk

hjälp mig vackra damerna!!!!

2010-01-10 @ 19:27:15
Postat av: h.

ta bort den där nu !!!!!

2010-01-19 @ 09:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0