Utkast: Sept. 13, 2011

  • Fem dagar i sängen har det blivit för mig del, men under dom har jag faktiskt upplevt något konstigt. Även om jag blir otroligt raslös och helst vill bli bli frisk, har jag över allt det fått ett väldigt lugn inom mig. Jag känner mig helt nöjd även fast jag bara strosar runt här hemma. Sen jag kom hem från det härliga Turkiet har jag nog inte känt mig gladare än vad jag är nu. Hur kan det komma sig när jag ändå har brottats med febern nästan varje dag? Väldigt märkligt.
  • Så samtidigt som jag helst vill tillbringa dagarna inne på mitt rum har större delen av mitt positiva tänkade kommit tillbaka, nästan i alla fall. Men nu kommer det märkliga igen, samtidigt som jag har accepterat mitt liv på Hedén igen så har jag inte längtat så mycket att komma bort härifrån. Jag tittar ständigt på fina platser i Grekland, jag är överlycklig att få åka till Prag eftersom det faktiskt betyder utomlands och jag längtar till vecka 45 eftersom jag troligtvis beger mig söderut på fina äventyr då. Haha snacka om att jag är en splittrad person förtillfället, men just nu trivs jag faktiskt så. ( egentligen har jag alltid varit en fegis som vill ha sitt gamla kära svensson liv och har inte ens haft några drömmar om att resa bort men nu har det visst fått en helt annan vändning, Hanna har fått drömmar väldigt konstigt det med. )
  • Jag vill vara hemma, jag vill uppleva, jag kan tycka skolan är okej, jag kan tycka skolan är bajs och jag vill dit!
Och dit menas med en plats som jag hittade när jag låg i sängen, och jag säger bara JAG SKA DIT! det är underbart och det heter Smugglers Wreck i såklart fina Grekland. Så om inte jag kommer till Zakynthos som ön heter innan nästa sommar blir jag nog galen så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0